به وبلاگ محمود نانکلي خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
سیاسی
اقتصادی
اجتماعي
اضافات

خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 44738
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

كد نوحه

كد مداحی

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

معذرت بنده را بپذيريد

با سلام خدمت همه ي همشهريان عزيز ، دوستان و بازديدكنندگان گرامي

قبل از هر چيز اعياد گذشته ماه شعبان را به شما تبريك مي گويم و پيشاپيش فرارسيدن ماه مبارك رمضان ماه بهار قران را به همه ي شما گرامي يان صميمانه تبريك مي گويم و اميدوارم نهايت بهره مندي  از اين ماه مهماني خداوند را داشته باشيد و بنده حقير را نيز از دعاي خير فراموش نفرمائيد. راستش مدت دو هفته اي بود بدليل مشغله فراوان و گرفتاري نتونستم خدمت شما سروران گرامي باشم و از همين رو بي نهايت از محضر شريف تان معذرت مي خواهم اگر چه گفته بودم به احتمال زياد بعلت مسافرت مدتي ازمحضرتان مرخص خواهم شد . بهرحال پوزش بنده را بپذيريد و انشاالله از امروز به بعد تلاش خواهم كرد با خبرهاي خوش ، نقد و تحليل درباره معضلات شهرستان در خدمت تان باشم . به اميد ديدار .

[+] نوشته شده توسط میثاق در سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, در ساعت 23:47 | |
به بهانه تغییر استاندار همدان

 به بهانه تغيير پيريايي استاندار همدان

مقدمه

......بخشي از مشكلات انباشته شده شهرستان ارتباط مستقيم به مديريت كلان استان دارد و به ياد بياريم در زمان هاي نه خيلي دور  نيروهاي مخلص و متخصص تويسركان سهم بيشتري در مديريت استان داشتند بطوريكه از وجود بركت آنان نيم نگاهي هم به شهرشان مي كردند ، اما متاسفانه از زماني كه مديريت شهرستان همانند مديريت هاي استان غيربومي و غير كارشناس شدند با وجود توسعه و پيشرفت روز به روز ايران در بسياري از علوم و فنون  و موقعيت هاي بسيار ارزنده خدا دادي در استان و شهرستان ،ما هم چنان سهم ناچيزي از اين توسعه داريم ....فكر كنم انچه را كه نتوانستم به زبان بيارم در مقاله هاي زير آمده است .....

 هرستان تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان است كه به جرات مي توان گفت تا پيش از دو دهه پيش جايگاه مناسبي در ميان شهرستان هاي استان داشت ، بطوريكه شاخص هاي فرهنگي ، سياسي،اجتماعي ، اقتصادي و مشاركت مردم در روزهاي پرشور پيروزي انقلاب و دوران دفاع مقدس از مردم اين شهرستان ، مردمي انقلابي ، متدين ، پرشور و ايثارگر در سطح بالا در استان و كشور ساخته بود .

ميزان قبولي هاي اين شهرستان در دانشگاه ها ، نرخ باسوادي و صدور معلم از اين شهرستان به ديگر شهرستان ها و حضور قدرتمندانه نيروهاي مردمي در دوران جنگ در جبهه ها و اوج درخشش و فداكاري رزمندگان تويسركاني ،ايستادگي جانانه مقابل هجوم منافقين در عمليلات مرصاد كه منجر به شهدات 45 شهيد از اين شهرستان و مانع پيروي و زمينه شكست حتمي منافقين و پيروزي رزمندگان اسلام شد و وضعيت درماني كه قبلا از ديگر نقاط استان يا حتي استان هاي همجوار نويد تبديل شدن يك مركز درماني فوق تخصصي خوش  اب و هوا را مي داد و ......صدها نكته ديگه كه همه و همه حاكي از اينده درخشان براي تويسركان بود اما متاسفانه نه تنها اين طور نشد بلكه امروز مردم با حسرت شاهد پيشرفت و توسعه ديگر بخش هاي استان هستند در حالي كه رفته رفته تويسركان جايگاه دوم و سوم  خود را در ميان شهرستان هاي استان را هم از دست داده و يا در حال از دست دادن است .

نرخ بالاي مهاجرت و بيكاري ، فقر درماني و بهداشتي ، نبود زيرساخت هاي اقتصادي ، فرهنگي و اجتماعي مناسب روز به روز از اين بهشت غرب شهري كوچك ساخته است كه تنها يادگار ان گردو است ( البته اگه همين كالاي باارزش هم حفظ و تقويت نشود ديري نخواهد گذشت كه فقط اسم گردوي تويسركان براي فاميل و آشنايان ،براي سوغات بردن اشناست ) .

ديگر از شور و نشاط جوانان آن خبري نيست ،شهري كه نسبت به جمعيت خود بالاترين متخصص و تحصيلكرده و صاحب منصب در سازمان ها و مراكز مهم اجرايي ، علمي ، سياسي ، فرهنگي و اجتماعي و....در خارج از تويسركان دارد چرا واقعا ان طور كه شايسته اين مردم بوده پيشرفت نكرده است ؟ واقعا تا حالا شده از خودمان بپرسيم سهم تويسركان در برنامه هاي توسعه اول تا چهارم دولت چقدر است ؟ با نگاهي به اطراف و شهرستان هاي همجوار حداقل مي توان به اين پرسش پاسخ داد كه برنامه توسعه نظام ديد تبعيض آميز نداشته و شرايط مكاني و زماني از نظر جنگ ، بودجه ، قانون و مديريت استاني براي همه ي شهرستان ها يكسان بوده است پس چگونه است اين حال و هواي امروز تويسركان است ؟تا حالا فكر كرديم كه چرا نامزدهاي محترم انتخابات در تويسركان ديد منطقه اي و محدود داشتند و تمام تلاش شان در تبليغات معطف به بيان مشكلات روز مره مردم بود و هيچ كدام درباره مسايل كلان مملكت از قبيل نرخ تورم ، بيكاري ، گراني ، وجود رابطه در سازمان ها و ادارات ، استخدام هاي بي ضابطه و ......سخن نگفتند ....نمي خوام خيلي به گذشته بگردم چون تويسركاني هاي عزيز بهتر از من مشكلات را مي دانند اما مي خواهم بگويم بخشي از مشكلات انباشته شده شهرستان ارتباط مستقيم به مديريت كلان استان دارد و به ياد بياريم در زمان هاي نه خيلي دور  نيروهاي مخلص و متخصص تويسركان سهم بيشتري در مديريت استان داشتند بطوريكه از وجود بركت آنان نيم نگاهي هم به شهرشان مي كردند ، اما متاسفانه از زماني كه مديريت شهرستان همانند مديريت هاي استان غيربومي و غير كارشناس شدند با وجود توسعه و پيشرفت روز به روز ايران در بسياري از علوم و فنون  و موقعيت هاي بسيار ارزنده خدا دادي در استان و شهرستان ،ما هم چنان سهم ناچيزي از اين توسعه داريم ....فكر كنم انچه را كه نتوانستم به زبان بيارم در مقاله هاي زير آمده است .....ادامه.....

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط میثاق در یک شنبه 11 تير 1391برچسب:"استانداري,پيريايي,تويسركان", در ساعت 1:7 | |
گشتي در خبرها ؛ تويسركان در هفته گذشته

تويسركان يكي از33 مدفن پيامبر خدا در ايران است

يكصدو بيست و چهار هزار پيامبر از طرف خداوند براي هدايت بشر مبعوث شدند كه در قرآن اسم 25 تن از آن‌ها ذكر شده است. حميد عسگري مديركل هيات‌هاي امناء بقاع متبركه و موسسات خيريه سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اين مطلب گفت : كشور ايران به عنوان يك كشور اسلامي كه از جايگاه خوبي برخوردار است در هزاران سال پيش الگوي تمدن و پيشرفت براي ساير ملل بود و از طرفي با توجه به خصلت ايراني‌ها كه انسان‌هاي نوع دوست بودند مورد اقبال و علاقه ديگران قرار مي‌گرفتند لذا عده‌اي از پيامبران الهي به سرزمين ايران اسلامي آمدند تا به اذن خدا، انسان‌ها را هدايت كرده و از خطر شرك نجات دهند.مديركل هيات‌هاي امناء بقاع متبركه و موسسات خيريه سازمان اوقاف و امور خيريه افزود: در 15 استان كشور  33 پيامبر و انبياي الهي مدفون هستند كه 2 تن از اين پيامبران در استان همدان دفن شده اند.براين اساس حيقوق نبي (ع) در  شهرستان تويسركان و حجي پيامبر (ع) هم در شهرستان همدان، بازار فلسطين مدفن هستند.

 رشد 30 درصدی عرصه کاری طرح هجرت در آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از رشد 30 درصدی عرصه‌های کاری طرح هجرت در آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.علي بيات برجسته ‌ترین زوایای پنهان اردوهای جهادی را جهت‌دهی اجتماع مردم در راستای تلاش هدفمند برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تأکید کرد: در سال جاری دانش‌آموزان بسیجی حاضر در طرح هجرت 3 ، در 47 عرصه و سه حوزه نقاشی ساختمان، شعارنویسی و تعمیر سرویس بهداشتی فعالیت خواهند کرد.مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از کسب رتبه نخست استانی آموزش و پرورش در اجرای موفق طرح هجرت 3 در مدت سه سال متوالی خبر داد و یادآور شد: تعداد دانش‌آموزان فعال در عرصه‌های اردوهای جهادی در سال 180 نفر است که سال 90 با صرف هزینه اي به مبلغ 72 میلیون ریال، 5 هزار نفر روزکار در عرصه‌های تعریف شده انجام شده است.

شناسایی شش هزار و 942 کارگاه منبت در همدان
معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی استان همدان گفت: شش هزار و 942 کارگاه در رشته تولید منبت در استان همدان فعال است.بهجت عباسی با بیان اینکه 14 هزار نفر در این کارگاه ها اشتغال دارند، گفت: روستاهای حاجی آباد، ثامن، اشترمل، جیجان کوه، دهنوآورزمان، عین آباد، مبارک آباد، بادامک، دهفول، سنگ سفید، سید شهاب و کاج شمار زیادی از هنرمندان منبت کار استان را در خود جای داده است.وی ملایر و تویسرکان را قطب این هنر و صنعت معرفی کرد و گفت: از سال 85 تاکنون 140 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان این حرفه پرداخت شده است.
نمایشگاه خوشنویسی جانباز دفاع مقدس در تویسرکان برپاست
نمایشگاه آثار خوشنویسی مرتضی شوشتری، جانباز دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان و بنیاد شهید این شهرستان برپا شده است.در این نمایشگاه 50 اثر خوشنویسی در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است..........ادامه خبرها

ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط میثاق در پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:"تويسركان,اخبار,منبت ,سد فحضرت حيقوق ", در ساعت 2:3 | |
يک بانوي تويسرکاني نخستین مدیر زن تعمیرگاه خودرو
حضور زنی به عنوان مدیر یک تعمیرگاه خودرو در جامعه ای که حتی زنان در پمپ بنزین از خودروهای خود پیاده نمی شوند و کار بنزین زدن را به مامور پمپ می سپارند، برای مردان، شغلی غریب و نامأنوس است

ایستگاه متروی شریف، بلوار شهید تیموری، رسته ای پر از گاراژ و تعمیرگاه با محیطی مردانه و فنی، که شاید هم بتوان آن را مرکز تعمیرات خودرو نامید؛ از خودروهای سنگین گرفته تا کلاسیک ها و از صافکاری و رنگ تا پنچرگیری و. تعویض روغن. بلوار شهید تیموری را که تا انتها بروی، نرسیده به اتوبان شیخ فضل الله نوری، گاراژی وجود دارد در امتداد چند گاراژ دیگر که آن را یک زن اداره می کند. وارد تعمیرگاه ونوس که بشوی، نخستین چیزی که به چشمت می آید میزی است که پشتش یک زن نشسته، کسی که مدیریت گاراژ را در اختیار دارد و تنها زنی است که در مرکز تعمیرگاه ها و گاراژها در بلوار شهید تیموری کار می کند و در این محیط مردانه، لبخند و در عین حال متانت لحظه ای از چهره و رفتارش محو نمی شود.

  

 «مریم چراغی» که در سال 1339 در بخش سرکان از توابع شهرستان تویسرکان به دنیا آمده ، پس از مرگ همسرش در سال 1381، خانه داری را کنار گذاشت و به پیشنهاد برادرش به فروشندگی و خدمات پس از فروش فیلترهای هوا و همین طور روغن موتور پرداخت تا اینکه پس از مدتی تصمیم گرفت با مشارکت برادرش یک مغازه را اجاره کند و تعمیرگاهی برای خود راه اندازی کند: «یک مغازه کوچک با یک کارگر داشتیم تا اینکه سرانجام در سال 1385 به تعمیرگاه ی که امروز در آن هستیم نقل مکان کردیم. اینجا خیلی بزگ تر از آن مغازه است، مشتری های بیشتری داریم و هشت نفر کارگر و مکانیک در آن کار می کنند.»

محیطی کاملا مردانه
حضور زنی به عنوان مدیر یک تعمیرگاه خودرو در جامعه ای که حتی زنان در پمپ بنزین از خودروهای خود پیاده نمی شوند و کار بنزین زدن را به مامور پمپ می سپارند، برای مردان، شغلی غریب و نامأنوس است اما چراغی این کار را دوست دارد: «این محیط ها را دوست دارم. به نظرم شغلی که دارم پر است از هیجان و می توانم هر روز چیزهای جدیدی در آن یاد بگیرم مثل یک کلاس درس است. اگر هر اشتباهی برای خودروها پیش آید خودرو با مشکل روبرو می شود و تعمیرکاران مثل پزشکان اورژانس باید سریع به سراغش بروند و آن عیب را مرتفع کنند.» او به یاد می آورد روزی را که می خواست تعمیرگاهش را راه اندازی کند: «همه کارهای ابتدایی و خرید وسایل مورد نیاز را خودم انجام دادم. 50 تا تعویض روغنی رفتم و خودم را مشتری جا زدم تا توانستم به پاسخ همه پرسش هایم برسم. از نحوه کار آنها باخبر شدم و حتی چگونگی اجرت گرفتن شان. با وسایل هم آشنا شدم و مثلا در این تعمیرگاه به جای آنکه چال تعمیر داشته باشیم از ساکشن برای تعویض روغن استفاده می کنیم و دیگر نیازی نیست ماشین از زیر باز شود و پیچ کارتر بعد از مدتی گشاد نخواهد شد.»
چراغی همچنین می گوید: «در اصلی تعمیرگاه ما در خیابان نیست و برای آنکه وارد آن شوی باید از جلوی چند صافکاری و تعمیرگاه دیگر بگذری. روزهای اولی که می خواستم وارد تعمیرگاه شوم همه مردها چپ چپ نگاهم می کردند و حتی جواب سلامم را نمی دادند. دو سه ماهی وضعیت همین طوری بود و من هم اصلا کوتاه نمی آمدم. بعضی وقت ها ماشینی را وسط راهم پارک می کردند و کلی طول می کشید تا ماشین را از جلوی راه برمی داشتند اما به خدا توکل و همه چیز را تحمل کردم و سعی کردم با ادب و احترام با آنها برخورد کنم. حالا طوری شده است که آنها هم من را در این محیط پذیرفته اند و با من همکاری می کنند.» به گفته چراغی محیط تعمیرگاه ها و گاراژها محیطی خشن و پرخاشگرانه است که زنان تاب تحمل آن را ندارند اما اگر به کارشان ایمان داشته باشند می توانند آن را هر جور شده مدیریت کنند و ادامه دهند.........ادامه مطلب. ...

ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط میثاق در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:"تويسرکان,زن,تعميرگاه,خودرو", در ساعت 16:48 | |
نهاوند لرزید تويسرکان آماده باش است

 تويسرکاني ها هوشيار بخوابند

معاون امداد و نجات همدان با بیان این که ما همیشه بدترین حالت را باید در نظربگیریم که شاید انرژی اصلی خارج شود به مردم توصیه کرد: با توجه به این که تابستان است و هوا گرم است برای مردم مناطق تویسرکان ، نهاوند ،‌خویکار و خزل و فیروزان این امکان وجود دارد تا وقتی که از لرزه خیزی پتانسیل گسل کاسته شود و وضعیت به حالت عادی برگردد هوشیار بخوابند و مکان های امن را برای اسکان انتخاب کنند.

معاون امداد و نجات همدان از مردم خواست تا حداقل چند روز را در مکان های امن سکنا گزینند و در مکان‌هایی که پایداری کافی ندارند نخوابند.

حسین اشرفی گفت: وقوع زمین لرزه 4 و 6 دهم ریشتری بامداد امروز در مرکز نهاوند ، به دنبال وقوع لرزه های ماه های اخیر این منطقه رخ داده است.
وی با بیان این که این زلزله در مرکز نهاوند با عمق 5 کیلومتر رخ داده است، افزود :از آن جایی که سطح این زلزله کم است می توانست با کمی قدرت بیشتر خسارات بیشتری رابه دنبال داشته باشد.
اشرفي اضافه کرد : نهاوند دارای یک گسل لرزه خیز فعال به طول 80 کیلومتر است که از شمال شهرستان نهاوند می گذرد و به سمت غرب امتداد پیدا می کند.
وی این گسل را یکی از لرزه خیزترین گسل‌های زاگرس عنوان کرد و گفت: از ویژگی های بارز این گسل وقوع زلزله‌های بیشتر از 4 و 5 ریشتر است.
وی ادامه داد: اما اگر گسل نهاوند لرزه خیزی اش آغاز شود پتانسیل تا 7 ریشتر رادارد به همین دلیل این مناطق را مناطق حاد و بحرانی می دانیم.
معاون امداد و نجات همدان گفت: به همین دلیل با وقوع این پس لرزه‌ها که می تواندهشدار باشد به کلیه شعب هلال احمر آماده باش داده‌ایم و شهرهای معین نهاوند ،‌ اسدآباد ،‌تویسرکان ، همدان ، ملایر و بروجرد اعلام کرده‌ایم که جلسه ستاد بحران راتشکیل دهند و کلیه وسایل جستجو و نجات ، اسکان اضطراری و تجهیزات درمان ، روشنایی را به صورت آماده‌باش نگاه داشته‌ایم و از نیروهای امدادی خواسته‌ایم تا تمهیدات لازم را فراهم بیاورند.
وی با بیان این که بعد از بعضی از پس لرزه ها امکان دارد زلزله اصلی رخ دهد به همین دلیل ما وضعیت قرمز را برای شعب هلال احمر اعلام کرده‌ایم گفت:‌ در ابتدای وقوع حادثه اکیپ های سیاری را به منطقه خزل ، فیروزان و مرکز شهر به طرف تویسرکان وجوکار فرستاده ایم. ........................

ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط میثاق در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:"تويسرکان ,زلزله,نهاوند", در ساعت 15:44 | |
ماجرای کفش های ملانصرالدین

 

ملانصرالدین برای خرید پاپوش نو راهی شهر شد.
 در راسته ی کفش فروشان انواع مختلفی از کفشها وجودداشت که او می توانست هر کدام  را که می خواهد انتخاب کند.
فروشنده حتی چند جفت هم از انبار آورد تا ملا آزادی بیشتری برای تهیه کفش دلخواهش داشته باشد ملا یکی یکی کفش ها را امتحان کرد، اما هیچ کدام را باب میلش نیافت هر کدام را که می پوشید ایرادی بر آن وارد می کرد.
بیش از ده جفت کفش دور و بر ملا چیده شده بود و فرشنده با صبر و حوصله ی هر چه تمام به کار خود ادامه می داد.
ملا دیگر داشت از خریدن کفش ناامید می شد که ناگهان متوجه ی یک جفت کفش زیبا شد. آنها را پوشید. دید کفش ها درست اندازه ی پایش هستند.
چند قدمی در مغازه راه رفت و احساس رضایت کرد. بالاخره تصمیم خود را گرفت. می دانست که باید این کفشها را بخرد.
از فروشنده پرسید: قیمت این یک جفت کفش چقدر است؟
فروشنده جواب داد: این کفش ها، قیمتی ندارند.
ملاگفت: چه طور چنین چیزی ممکن است. مرا مسخره می کنی؟
فروشنده گفت: ابدا، این کفش ها واقعا قیمتی ندارند، چون کفش های خودت است که هنگام وارد شدن به مغازه به پا داشتی .؟؟!!!!
 

نکته : این داستان زندگی اکثر ما انسان هاست. همیشه نگاه مان به دنیای
بیرون است. ایده آل ها و زیبایی ها را در دنیای بیرون جست وجو می کنیم.
خوشبختی و آرامش را از دیگران می خواهیم. فکر می کنیم مرغ همسایه غاز است خودکم بینی و اغلب خودنابینی باعث می شود که انسان خویشتن را به حساب نیاورد و هیچ شأنی برای خودش قائل نباشد.

[+] نوشته شده توسط میثاق در دو شنبه 5 تير 1391برچسب:"ملا نصرالدين,کفش ,تجربه ", در ساعت 16:6 | |
حلول ماه مبارك شعبان و اعیاد شعبانیه مبارک باد

  شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقية الله آمد

با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين
يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد

شعبان که مه سرور هر مرد و زن است
تابان ز وجود جلوه چهار تن است

هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین
هم مولد پاک حجت بن الحسن است

[+] نوشته شده توسط میثاق در جمعه 2 تير 1391برچسب:"ميلاد امام حسين,اعياد شعبانيه,مبارك", در ساعت 2:52 | |
یک داستان کوتاه اما پر مغز

 در يك شركت بزرگ ژاپني كه توليد وسايل آرايشي را برعهده داشت، يك  مورد تحقيقاتي به ياد ماندني اتفاق افتاد : شكايتي از سوي يكي مشتريان به كمپاني رسيد. او  اظهار داشته بود  كه  هنگام  خريد  يك بسته صابون  متوجه شده بود كه  آن قوطي خالي است.بلافاصله  با تاكيد و پيگيريهاي مديريت ارشد كارخانه  اين مشكل  بررسي،  و دستور صادر شد كه خط بسته بندي اصلاح گردد و قسمت فني  و مهندسي نيز تدابير لازمه را جهت پيشگيري از تكرار چنين مسئله اي اتخاذ نمايد.  مهندسين نيز دست به كار شده و راه حل پيشنهادي خود را چنين ارائه دادند: پايش ( مونيتورينگ)  خط بسته بندي با اشعه ايكس.

بزودي سيستم مذكور خريداري شده و با تلاش شبانه روزي گروه مهندسين،‌ دستگاه توليد اشعه ايكس و مانيتورهائي با رزوليشن بالا نصب شده و خط مزبور تجهيز گرديد. سپس دو نفر اپراتور نيز جهت كنترل دائمي پشت آن دستگاهها به كار گمارده شدند  تا از عبور احتمالي قوطيهاي خالي جلوگيري نمايند. 

 نكته جالب توجه در اين بود كه درست همزمان با اين ماجرا،  مشكلي مشابه  نيز در يكي از كارگاههاي كوچك توليدي پيش آمده بود اما آنجا  يك كارمند معمولي و غيرمتخصص آنرا به شيوه اي بسيار ساده تر و كم خرجتر حل كرد: تعبيه يك دستگاه پنكه در مسير خط  بسته بندي تا قوطي خالي را باد از خط توليد دور کند!!!

 *نکته:*

معمولا در بسياري از موارد راههاي ساده تري نيز براي حل هر مسئله و يا مشکلي وجود دارد. هميشه به دنبال ساده ترين راه حلها باشيد.

 

[+] نوشته شده توسط میثاق در پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:"مشكل ,مديريت ژاپني,راه حل", در ساعت 1:42 | |

درباره وبلاگ

این وب سایت با هدف معرفی دیدگاهها و نقطه نظرات اینجانب پیرامون موضوعات مختلف سیاسی ،اقتصادي و اجتماعي و استفاده از فضاي مجازي براي آشنايي بيشتر و انعكاس نظرات ،پيشنهادات و انتقادات در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان تويسرکان ايجاد شده است.
آرشيو
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
میثاق
لينكستان
محجبه ها فرشته اند
میثاق

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاسی اجتماعی اقتصادی و آدرس mahmoud.nankali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

تجارت اقتصادی فناوری کشاورزی
اسراي كمپ 9
ایران کار،آگهي استخدام،
مرجع اشپزی
گلاباد
قشنگ ترین روز خداوند
شهریور
کمپ 9 عراق
محجبه ها فرشته اند
اولین مرکز خرید و فروش لوازم دست دوم

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mahmoud.nankali.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com